Is het lichtverschijnlel boven noorwegen een teken van buitenaardsen of van de nieuwe tijd?

De nieuwe tijd worst ook wel aquarius tijdperk genoemd.
Wel toevallig dat President Obama in Noorwegen is/was voor de ontvangst van de Nobel vredesprijs.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/5534860/__Noorwegen_in_de_ban_van__UFO___.html?p=34,1

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij noemen hem inderdaad ook vaak al de Televaag ;-)

Het beste antwoord

do 10 dec 2009, 12:19 Rusland erkent mislukken rakettest

MOSKOU - Een test met de Russische intercontinentale Boelava-raket is opnieuw mislukt. Dat heeft het Russische ministerie van Defensie donderdag laten weten. Volgens het Russische persbureau Interfax was het al de zevende keer dat de test met een Boelava mislukte. Boven Noord-Noorwegen was gisteren korte tijd een vreemd lichtverschijnsel te zien. Naar nu blijkt het licht te zijn veroorzaakt door de mislukte lancering van een nieuwe Russische raket. De mislukte rakettest is een forse tegenvaller voor Moskou, want de Boelava moet een van de pijlers worden onder het Russische nucleaire arsenaal. De raket werd woensdag vanaf een onderzeeër gelanceerd. De eerste twee trappen werkten, bij de derde trap ging het mis. Volgens het ministerie van Defensie was dat te wijten aan instabiliteit in de motor.

Daarmee lijkt dus tevens het raadsel rond de Noorse Ufo te zijn opgelost.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snel gevonden. :-) Zo laat men maar weer eens onomstotelijk zien dat de meeste UFO dingen een heel simpele verklaring hebben. Niet alles hoeft meteen te worden gezocht in het buitenaardse of bovennatuurlijk.
Cryofiel
14 jaar geleden
Inderdaad, Anne. Het Scheermes van Occam in volle glorie! http://nederlands.skepdic.com/dict_occam.htm
AWM
14 jaar geleden
@Cryofiel: Kende ik nog niet. Interessant, bedankt voor de link!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had je nog nooit van Occam's Razor (zoals het in het Engels genoemd wordt) gehoord? Zeker nooit naar House gekeken.
Cryofiel
14 jaar geleden
Ik dacht dat hij het Woordenboek van de Skepticus niet kende. Het Scheermes zou toch bekend moeten zijn, dacht ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar een russische nuvleaire arsenaal uittesten is een tegenvaller voor Obama die alle nucleaire reketten de wereld uit wil hebben.
AWM
14 jaar geleden
Nee, dan heb je vandaag niet goed opgelet bij de redevoering van Obama.
Cryofiel
14 jaar geleden
@mannetje, zelfs als dat zo is: nou en? Wat heeft dat hiermee te maken? Het neerstorten van mijn vogelhuisje was een tegenvaller voor de vogeltjes die er net hun nestje aan het bouwen waren. Ook helemaal waar, ook helemaal irrelevant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rusland heeft het toch toegegeven.

Andere antwoorden (6)

Dat was een ufo.
En om het te verbergen is er een smoes verzonnen.
Dat met die raketten.
we worden voor de gek gehouden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zal het niet het Noorderlicht zijn misschien? Noorwegen licht toch al wat dichterbij de noordpool..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is de heilige geest die naar Barack op zoek was... Barack Obama moet daar de energie van de wereld verhogen door die heilige geest te ontvangen en door te geven naar ieder ander hier op aarde...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat is verreweg de meest voor de hand liggende verklaring.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lachen
Ha, dat Mannetje;

Het object vloog en niemand wist wat het was, dus het was per definitie een UFO. Dat is dus niet altijd meteen een buitenaards ruimtevaartuig overigens. Toen de Russen de mislukte lancering erkenden was het ineens geen UFO meer, maar een doodgewone raket.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We hebben dit nog nooit eerder zo gezien, DUS moet het buitenaards zijn.
The revenge of the Maya's is at hand.. of zijn het boze martianen die genoeg hebben van het geloer naar hun planeet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was een afgeschoten raket van de russen is gebleken, dus maak je niet bezorgd.

Toegevoegd na 5 minuten:
misschien is in rusland als stunt het nieuwjaar al ingegaan.Net effe iets anders.