Om een goede discussie met iemand te hebben, moet je het dan wel of juist niet eens zijn met elkaar.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Om een discussie te krijgen moet je tegenargumenten op een stelling van een ander hebben,die kun je dan met elkaar in rust en vrede bespreken,en het juiste antwoord vinden,of een compromis met ekaar sluiten.

Groeten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je het met elkaar eens bent, dan heb je ook geen discussie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij een goede discussie hoef je het niet met elkaar eens te zijn maar moet je openstaan voor elkaars meningen.

Trouwens als je het allebei met iets eens bent kan er denk ik niet eens een discussie bestaan?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Om een goede discussie te hebben met iemand moet je vooral in staat zijn om je in te leven in de redenen dat de ander denkt zoals hij/zij denkt. Verder moet je beseffen dat jouw mening net zoveel waard is als de bewijzen die je er voor hebt.

Of je het eens bent of niet maakt niet zoveel uit.