Kan ik dood gaan van het doorslikken van differin gel, middel tegen acne?

Ik gebruik differin gel voor mijn acne. Ik had het net opgedaan en mijn handen niet gewassen. Zonder na te denken ging mijn hand in de zak chips en deed ik het in mijn mond. Meteen voelde ik een vieze smaak in mijn mond maar had al doorgeslikt. Waarschijnelijk zat er een klodder op mijn hand die op de chips kwam. Kan dit kwaad? Moet ik 112 bellen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Van dergelijke kleine hoeveelheden ga je echt niet dood.

nee waarschijnlijk kan dit geen kwaad en zeker niet in zo'n kleine hoeveelheid dus ik denk niet dat je 112 hoeft te bellen wel zou je op de verpakking kunnen kijken of er iets op staat over wat te doen als je het oraal binnen gekregen hebt. Verder kun je voor de zekerheid in de gaten kunnen houden of je klachten krijgt en mocht dat aan de orde zijn dan zou ik wel even contact opnemen met de huisartsenpost. Maar ik ben er vrijwel zeker van dat het niet echt kwaad kan

Kalm aan, niets aan de hand! Valt allemaal mee! Zo heftig is differin gel ook niet! Gewoon een extra groot glas water drinken tegen de schrik en vieze smaak en hoppa, verder met je leven!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100