5,9742×10^24 kg
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

bija 6.000.000.000.000.000.000.000.000 kilo
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
goeie vraag! kan je eigenlijk niet zeggen, hangt van de zwaartekracht af op het punt waar je zou willen wegen....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat is nooit exact te bepalen, doordat massa's op de aarde continue veranderen.
mensen verbranden bijvoorbeeld dingen waardoor de massa kleiner wordt/afneemt.

maar dit is natuurlijk bepaald door alles wat op de aarde leeft, staat, ligt. (dus +inhoud)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is never nooit niet te berekenen daar niet alles hetzelfde soortelijke gewicht heeft. Anders had dit een makelijk antwoord kunnen zijn.

Wanneer je dit echt wilt weten zul je iedere kubieke cm moeten controleren op soortelijk gewicht en dit bij elkaar optellen. Een onmogelijke opgave dus.