Het hele puntensysteem hier lijkt sinds daarnet omgegooid, wie ziet hierin een verbetering?

http://www.goeievraag.nl/help/punten#acties

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Ik krijg 1 punt ipv 2 bij het beantwoorden van een vraag. Dat is alles wat ik er van merk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
-1 voor punten systeem. Het was goed zoals het was.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op zich een goede verbetering, het punten jagen wordt een beetje vertraagt. Hopelijk verhoogt dit ook de kwaliteit van de vragen en antwoorden. Wel zou je op je eigen vraag duimpjes moeten kunnen geven, los van je niveau.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vind het prima zo :D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben er wel blij mee, want op deze manier zullen er minder onzin antwoorden gegeven worden... Ook mag je per niveau nog maar een aantal vragen en antwoorden per dag toevoegen aan Gv, waar ik ook wel blij mee ben!