wat is de snelst groeiende klimplant kamerplant ter wereld?

Weet iemand welke klimplant voor in de kamer het snelst groeit? zo ja waar komt hij vandaan en wat is de verzorging en welke soorten zijn er.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.2K

Antwoorden (3)

de hedera is een heel snel groeiende plant
te krijgen in het tuincentrum
verzorging is simpel : op tijd wat water

Toegevoegd na 4 minuten:
bron 2 zijn wat andere klimplanten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De wasbloem heb ik in een jaar anderhalve meter de lucht in ziek gaan. Voldoende snel?

Toegevoegd na 1 minuut:
Je zet ze in een potje, geeft ze warmte en 2 keer per week water. Klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb er 3 in gedachten maar weet helaas maar van 2 de naam:
gatenplant alias monstera deliciosa plant met enorm grote bladeren, moet even aanslaan maar gaat dan richting plafond, licht tot halfschaduw

philodendron, mag niet te droog staan en kan met iets minder licht dan de gatenplant, niet in de zon