Mijn schoonvader heeft bij mij thuis een volledige verbouwing afgerond. Wat geef je zo'n man?

Ik ben rugpatient, wachtend op een behandeling en nu heeft mijn schoonvader alles hier verbouwd. Wat is nou een mooi bedankje?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Verdiep je in je schoonvader. Wat vindt hij leuk? Wat doet hij graag? Is er iets dat hij graag hebben wil? Vraag ook even na aan de mensen (misschien partner) die hem het beste kennen. Misschien kun je op die manier één van zijn wensen vervullen. Anders kun je inderdaad terugvallen op genoemde mogelijkheden als : weekendje in een hotel (mits hij er van houdt); op een bijzondere locatie uit eten; etc.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Lekker weekendje weg of als hij nog meer hobby's heeft, iets in die richting.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
inderdaad een weekendje of een dagje weg.
Samen naar de autorai en daarna een hapje eten. Musicalvoorstelling. zoiets
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geef hem een kleinkind!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ook :-)
Geef hem een kleinkind!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een keer is genoeg!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, ik dacht dat het fout was gegaan, zag het antwoord niet, en toen stond het er twee keer. Ik heb geprobeerd het als misbruik te melden, maar dat kon niet. Jammer, ik kreeg er wel twee keer een punt voor, dat is dan eigenlijk wel weer stom.
Een luxe cruise naar de Caribbean. Het is daar en gaaf.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het ligt er een beetje aan hoe lang ie er mee bezig is geweest en of het een beetje naar behoren is (maar dat zal wel goed zitten denk ik).

En wat voor man het is, waar ie van houdt.

Vaak is trouwens een oprechte dank belangrijker dan iets leuks geven, maar als je dan toch iets wilt geven dan denk ik dat een avondje lekker (goed) uit eten gaan wel wat leuks is..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wij gaven hem een mooie 102cm LCD Full HD flatscreen.