Dat vrouwen liefdevol en zorgzaam zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

vrouwelijkheid :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:D
ehm... mn woordenschat is er te arm voor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@debol: use all your imagination ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:P
Een goede eigenschap is een moeilijke , maar dan wil ik naar de moederrol gaan , voor mij heeft zij een goede eigenschap als zij gastvrij en vriendelijk is , als karakter zou ik haar vrouwlijke behoefte willen zien , dat ze een goede man nodig heeft om het eigen opgeroepen onrecht met verstand en gevoel te bestrijden . Weet dat dit gevoelig ligt maar waar, nog maar een discussie ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe bedoel je ? Tja als je mijn behoefte voor een gastvrije vrouw enzo voor iets kinderlijks aanziet dan kan ik beter alleen blijven toch ?
Dat ze deze vraag af en toe stellen. Misschien helpt het.
14 jaar geleden
Veel vrouwen kunnen goed accepteren dat niet alles is op te lossen en dat dan vaak met de mantel der liefde bedekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
onderdrukking van hun eigen vriendinnen dan in het geval waar ik aan dacht.
Een goede eigenschap is , als vrouw net gaan zitten zeuren en klagen over alles wat er los en vast zit.Stel je wilt gaan kamperen, gaat mee, maar gaat klagen dat het lucht bed hard is, er een mug is, de reis te lang duurt.En nog meer van dat soort dingen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kunnen vaak goed plannen/organiseren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi Monique,
Dit is een antwoord van een man.

Uit de andere vragen wil ik concluderen dat je graag de man wil behagen en dat je het moeilijk vind om dat voor elkaar te krijgen.

Je zou eens het boekje Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus kunnen lezen.
Je zult dan merken dat het 2 verschillende wezens zijn die elk hun eigen eigenschappen hebben.
De aantrekkingskracht zit hem in het verschil.

Ga daarom niet proberen jezelf aan te passen, maar blijf jezelf. Een hond wordt nooit een kat en andersom ook niet. Wanneer je jezelf probeert aan te passen of je partner probeert te veranderen kom je jezelf vroeg of laat tegen.

Neem je partner zoals hij is en verlang dat ook van hem.

Mijn ervaring is dat dit het enigste is wat werkt.

Ik hoop dat je aan dit antwoord iets hebt, voor nu en in de toekomst.

Groetjes,

Peet