wat doe je alle maal als je verkering heb

Ik heb sins donderdag verkering Maar wat doe je als je verkering hebt?
Ik ben een meisje van 14

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.5K

Antwoorden (12)

dingen die je allebei leuk vind.
naar de film, wandelen,sporten, etc

misschien hand in hand lopen, sms`en kletsen tja er is zoveel wat je kan doen samen,
misschien ook wel zoenen
13 jaar geleden
Alleen de dingen die je wilt.
Er moet niks, er zijn geen regels voor wat je wel en niet zou moeten doen, behalve: doe wat je leuk/fijn vindt, en als je iets niet wilt, maak dat dan duidelijk. Geldt zowel voor jou als voor de ander.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je met vrienden of vriendinnen ook doet, maar dan een tikkeltje intiemer.

Als je film gaat kijken, dan kruip je lekker tegen elkaar aan.
Als je gaat winkelen, dan loop je hand in hand.
Als je zit te kletsen, is het wat diepzinniger.
Als je gaat eten, dan deel je meer.

Dus het zelfde als met gewone vriendschappen, maar dan anders ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volg gewoon je gevoel.
Doe gewoon waar je zin in hebt, maar ga niet te ver. Zodat je later geen spijt zult krijgen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verkering betekent niks meer of minder dan omgang. Als je verkering hebt, ga je dus met elkaar om. En wat doe je met iemand waar je veel mee omgaat ? Liefst leuke dingen natuurlijk, of een beetje rondhangen, en in het geval van verkering komen daar, puur door de hormonen alleen al, nog allerlei handeling bij die hoofd- of bijzaak kunnen zijn, zoals elkaars hand vasthouden, zoenen, knuffelen, en meestal leidt uiteindelijk het een tot het ander.

Als je het idee hebt dat je ineens dingen moet 'doen' die niet vanzelf komen, of waar je over na moet denken, ben je vermoedelijk nog te jong voor verkering. Anderzijds kun je ook prima een dergelijke relatie hebben zonder dat de een de ander ooit 'gevraagd' heeft ; verkering is geen ding dat je elkaar geeft of vraagt, maar gewoon een omschrijving van de (manier van) omgang met elkaar. Vaak is daar ook niet echt een vast moment of startpunt voor aan te geven.

Als je een jongen leuk vindt en hij vraagt verkering, en je vindt hem ook leuk en je zegt ja, en er verandert verder niets in jullie relatie en deze heeft geen lichamelijk aspect, dan heb je eigenlijk gewoon géén verkering. Dan heb je gewoon niks. Deze vorm van 'pseudo-verkering' komt bij (pre)pubers, vooral tussen de 11 en de 15 jaar, ontzettend veel voor. Geen ramp hoor ; op een dag komt het vanzelf, en dan is het ineens wél echt aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo,nou je zal naar de film kunnen gaan,of op een rustige of romantische plek gaan zitten,en raak niet gelijk in paniek,praat niet te lang of te kort laat hem ook een beetje iets zeggen,ga dus gewoon met je gevoel mee.

veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een taart bakken is altijd leuk, een beetje knoeien is altijd wel gezellig. Ook een pizza bakken is erg leuk en achter af een gezellig etentje..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent wel jong voor een serieuze verkering! Maar toen ik verkering had gingen we heel vaak naar de stad en bios (in het begin vooral) maar daarna kwam hij naar mijn huis en stelde ik hem voor aan mijn familie. Hij at dan bij mij en dan gaan we samen een film kijken en dan gaat hij weer. Of je gaat gewoon een stukje wandelen. Of zwemmen is ook altijd leuk! als je maar iets doet wat je beide wel leuk vind
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alles dat je samen kan doen als je dat leuk vind van wandelen op het strand tot samen in bed springen niks mis mee alleen ben je nog een klein beetje jong maar als je beide van elkaar houd en het graag wil proberen vooral doen!! pas wel op dat je niet per ongeluk zwanger bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral veel leuke dingen doen samen. Filmpje kijken, naar de bios, naar de stad of gewoon lekker kletsen. En ondertussen lekker tegen hem aankruipen. Niet te snel willen gaan. Zoenen na 1 week verkering hoeft echt niet! (mag wel, als jullie er allebei klaar voor zijN)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met elkaar zwemmen kan je ook nog doen of stuk fietsen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Héél veel lol maken, heel veel lachen samen :-D Als je om elkaar kunt lachen, kun je samen de hele wereld aan! En verder alle leuke dingen die hierboven zijn genoemd!

Veel plezier!!