Waarom hebben we geen emoticons op GV?

Is dat niet belangrijk om een context mee te geven in een antwoord of dialoog, Juist hier?...

C'est le ton qui fait la musique, n´est-ce pas...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-) :-)) ;-) ;-( :-p >:-( <3 :-/ Ach, die goeie ouwe tijd toen we emoticons nog gewoon maakten met de tekens op ons toetsenbord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je GV al (ook) voorgesteld om een interactieve wishlist te maken?
Je wish zou perfect passen op zo'n wislist ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien dat 't wel toegestaan zou moeten kunnen worden bij de reacties, maar niet bij de antwoorden op de vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De volhouder wint, denk je... GV doet precies waar die zin in heeft, en luistert naar niemand, alleen zichzelf... En zo hoort het ook, trouwens...

Het beste antwoord

Ik zou het wel handig vinden, dan weet je tenminste wanneer iemand iets meent en wanneer niet.

Het is niet noodzakelijk, maar misschien wel een handige toevoeging.
En als je vindt dat ze kinderachtig zijn, gebruik je ze toch gewoon niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 juist...

Andere antwoorden (6)

Emoticons zijn meer voor kinderen beneden de 10.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een onzin, maar dat weet je vast zelf ook wel ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien wel ja... maar ik ben dan ook nog steeds niet volwassen... ;-P
Het is hier toch de bedoeling dat je een vraag serieus beantwoord en niet een mening geeft met emoties ed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar bij een reactie is het soms wel fijn als je een emoticon kunt weergeven...
Dat lijkt me echt onzin. GV blijf svp bij je core-business: het stellen en beantwoorden van interessante vragen. Vragen omtrent GV (Avatars, moderators, regels, etc) vind ik sowieso weinig interessant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dit geen goed idee is. Want dan krijg je dat de Emoticons meer gaan spreken dan de antwoordgever...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We hebben ze niet omdat het op deze site om de antwoorden gaat en niet om de context waarin deze gezegd worden.

En als je dan een emotie wil meegeven, kun je dat best onder woorden brengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig eindelijk ergens eens géén emoticons !