Heb jij wel eens een vallende ster gezien?

Zo ja, wat heb je dan gewenst?
Weet je dat nog?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Ha, die Goeievraagster;

Ik heb inderdaad wel eens een vallende ster gezien en een wens gedaan. Ik was zo hebberig om een winnend staatslot te wensen en die wens kwam nog uit ook; bij de volgende trekking won ik maar liefst vijf euro!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Dat is wel lang geleden, maar op brugklaskamp was er zo een periode met heel veel vallende sterren, we zagen er zeker 1 per minuut. Ik weet niet of we er iets bij gewenst hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zag er vorig jaar 1 en ik weet niet meer wat ik wensde omdat ik al aardig wat op had!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, absoluut.
Heb toen gewenst dat er niets mis zou gaan met mijn gezondheid.

Deze wens is helaas niet uitgekomen.
Zie mijn antwoord op de vraag:
http://www.goeievraag.nl/vraag/ergste-pijn.6169
Gelukkig is in mijn (en Coby's) geval alles op z'n pootjes terechtgekomen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, ik heb er eens een gezien terwijl ik 's avonds op een begraafplaats was (vanwege een weddenschap, lang geleden). Mijn wens was toen om rijk te worden. Is niet uitgekomen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
kan nog ;) haha
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alles kan, ook zonder vallende sterren :-)
Ja, meerder malen gezien. Rond augustus is er een periode dat er veel vallende sterren te zien zijn.
De wensen blijven natuurlijk geheim.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is niet zo verwonderlijk. De aarde 'vliegt' met enige regelmaat door de stofdeeltjes die een vroegere komeet heeft achtergelaten. Dan zie je veel van de lichtsporen aan de hemel.
ja, alleen mag ik mijn wens nog niet verklappen helaas !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In Turkije op een boot, in een haven, er waren er heel veel! en ik ga natuurlijk niet zeggen wat ik heb gewenst!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vallende sterren? Stukjes stof en gruis uit de ruimte, die in de dampkring verbranden, meer niet. Die vallen er per dag met miljoenen op de aarde, alleen zien wij er in Nederland niet veel. En dan (uiteraard) alleen nog als het donker is en onbewolkt. Hoezo, dan iets wensen? Prima hoor, als mensen denken dat dat belangrijk is, maar naar mijn mening is het bijgeloof en slaat het nergens op. Overigens met alle respect voor degenen die er wel waard aan hechten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zag verleden jaar,in denk in juni,een hele grote,met een lange groene staart.Ik denk dat het een komeet was.Ik schrok er eerlijk gezegd eerst zó van,dat ik niets gewenst heb!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja
ik wenste er nog 1 :/ :p
en toen ik die zag vergat ik wat te wensen ;o
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een paar jaar terug heb ik in het zuiden van Frankrijk een meteorietenregen meegemaakt, en daarbij dus enorm veel vallende sterren gezien.
Eentje viel wel heel erg op, die had een hele lange staart.
Ik weet niet wat ik daarbij gewenst heb, maar dat zal wel iets met de vakantie te maken hebben!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een paar jaar terug zat ik op een festival, voor de tent, 's nachts naar de hemel te kijken... inderdaad in augustus, in de periode dat er veel vallende sterren waren. Het was prachtig... Wat ik gewenst heb weet ik niet meer