Ja, het ² betekent tweede macht. Dit betekent: Vermenigvuldig het getal met zichzelf dus π² =πxπ maar ook 3²=3x3 etc. Dit geldt voor elk getal. Een variant hierop is bv. π³, wat staat voor πxπxπ
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ja, dat ios nagnoeg exact de definitie. Dat mag kan en klopt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Technisch kan dit sommetje wel worden gemaakt want dan is het geloof ik 3,14 x 3,14.
De vraag is hoe zinvol het is want wat wil je er dan mee berekenen.