Pfffft, leuke vraag.
Voor mij verschilt dat per moment. Op dit moment ben ik erg gecharmeerd van het werk van Salvador Dali (zowel de beelden als de schilderijen).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
op deze vraag zal iedereen zijn antwoord anders zijn, je stelt namelijk een vraag naar een persoonlijke smaak. en dat is voor iedereen anders sommige mensen houden van prachtige landschappen, abstracte kunst, foto's, beelden en noem maar op dus deze vraag is moeilijk te beantwoorden met een bepaalde kunstenaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Smaken verschillen en wat men mooi vindt, is subjectief.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wim T. Schippers natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Salvador Dali, M.C.Escher, Erwin Olaf.

Ik denk dat dit voor iedereen verschillend is.