Een theeservies van Jean Haviland is dat waardevol?

het betreft een geheel compleet servies, blauw en goud

Toegevoegd na 1 dag:
graag meer informatie , betreft een blauw met goud geheel compleet theeservies van voor 1924 van Jean Haviland nr 14? ken erzelf geen info overvinden betreffende dit specifieke servies, mischien een kenner?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Je bedoelt misschien Johann Haviland? Kijk eens op marktplaats wat er voor gevraagd en geboden wordt.
De kunst is waarschijnlijk vooral om er een verzamelaar voor te vinden, die er geld voor over heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt de naam wel goed gespeld. Kijk maar eens op: http://www.chinalane.com/haviland-china.asp.
Aangezien men in Engeland meer gek is op porselein dan hier in Nederland en aangezien het om een Engels merk gaat, zou ik eerder op Ebay (internationaal) mijn geluk willen proberen