wie heeft er een mooi sierlijk lettertype?

ik wil een tekst laten tattoeren, en ben op zoek naar mooie lettertypes. mag best fijntjes zijn ik ben een vrouw.

Toegevoegd na 12 minuten:
circa 30 cm hoog, de tekst komtuit een liedje van springsteen: poor men want to be rich, rich men want to be king, and a king ain’t satisfied ‘till he rules everything.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Ik adviseer je om eens op Dafont.com te kijken. Hierin staan hele mooie lettertypes die je kunt downloaden en op je PC kunt zetten.

Je kunt zoeken op thema.

Als je na installatie MS Word opent kan je de gewenste tekst intypen en het resultaat bekijken en afdrukken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bijgaand een suggestie ;o)

Toegevoegd na 9 minuten:
Bijgaand een link naar tattoo fonts op de site.

Toegevoegd na 18 minuten:
[korte instructie fonts installeren]

1. Klik bij het gewenste font op Download aan de rechterkant
2. Sla het zipbestand ergens op.
3. Open het zipbestand na download en pak de bestanden uit.
4. Rechtsklik op het fontbestand (bijvoobeeld xxx.otf)
5. Kies de optie Installeren

(bij punt 4 kan het fontbestand ook een andere extensie hebben. Soms staan er ook afbeeldingen in of een tekstbestand met auteurinformatie).

6. Na installatie kan je de uitgepakte bestanden en de zipfile weggooien (tenzij je ze wilt bewaren).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die op Dafont zijn zeker niet standaard lettertypes (daarvoor moet je zelfs betalen) en voldoen aan je eis denk ik dat ze zelfgemaakt zijn. Het voordeel is bovendien dat je kunt zien of de tekst je leuk staat, bijvoorbeeld door ze af te drukken en uit te knippen. Dan kom je goed beslagen ten ijs bij de tatoot shop. Veel succes!

Andere antwoorden (2)

In een tattoo-shop hebben ze voorbeelden te over! Ga lekker snuffelen en zoek daar een uit die je aanspreekt. Zij kunnen daar ook goed adviseren en weten welke letters goed bij je passen als je geen keus kunt maken.
Succes!
14 jaar geleden
Hier: http://tattoolettering.net/ vind je ook van alles
Succes