Wat is het grootste (natuurlijke) landschaps kunstwerk ter wereld.

Ik bedoel dus kunstwerken als b.v. Mount Rushmore. Deze is gemaakt uit de aldaar aanwezige berg.

Bouwwerken als Stonehenge en de Chinese muur zijn ter plekke (met materialen van elders) in elkaar gezet, en tellen niet mee.

Onderstaande linker foto geeft een goed beeld van het soort kunstwerk wat ik bedoel.
De rechter is weer een voorbeeld van een met andere materialen aangelegd kunstwerk. Deze doen niet mee.

Wie weet er welke de grootste ter wereld is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind de aarde al een kunstwerk op zich
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanuit de ruimte gezien is het inderdaad een mooi gezicht.

Het beste antwoord

Helaas weet ik niet meer de naam van de kunstenaar (kom ik misschien wel achter), maar ik heb een sokkel gezien, die ondersteboven stond, met de titel van het kunstwerk "EARTH", dus ook ondersteboven, alsof de aarde op een sokkel stond. Tja, daar kan niets tegenop, dacht ik zo (mooi idee, dat wel)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nederland een uit een rivierdelta en zee door mensen gevormd land,er is geen stukje Nederland waar de mens geen invloed op heeft gehad en wat niet gevormd is door de mens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Roden Crater door James Turrell geldt als één van de grootste land art projecten ter wereld.

(RJ)