Hallo, Weet iemand misschien waar ik de leesversie van "Een midzomrenachtsdroom" van Shakespeare kan vinden, en niet het toneelscript?

Ik zoek al een tijdje naar het boek "Een midzomernachtsdroom", van William Shakespeare. Ik vind namelijk alleen toneelscripten en dat vind ik heel jammer, want ik zou het boek graag willen lezen zoals het ontstaan is uit Shakespeare`s hand. Dus een echt boek en geen script voor een musical of toneelstuk. Tot nu toe vond ik alleen een groot prentenboek. Het bevatte mooie plaatjes en het wa mooi geschreven, maar niet helemaal wat ik zoek... weet iemand misschien waar ik de goede leesversie kan vinden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Heb je de toneelschool al proberen te contacten?

Het origineel is een toneelscript. Shakespeare was namelijk een toneelschrijver. ;-) Je kan het gratis downloaden van de site van Project Gutenberg. http://www.gutenberg.org/ebooks/2242 Toegevoegd na 4 minuten: A Midsommer Nights Dreame Actus primus. Enter Theseus, Hippolita, with others. Theseus. Now faire Hippolita, our nuptiall houre Drawes on apace: foure happy daies bring in Another Moon: but oh, me thinkes, how slow This old Moon wanes; She lingers my desires Like to a Step-dame, or a Dowager, Long withering out a yong mans reuennew

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100