Swagger betekent letterlijk 'stijl'.
Stijl in de zin van: zelfverzekerd, trots.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Swagger, swagger, swagger en nog eens swagger. De persoon die 't hardst roept dat ie swagger heeft, heeft swagger?? Heb je pas swagger als je zegt dat je swagger hebt? Als je als een malloot overal loopt te roepen dat je de beste bent, heb je dan swagger?? Really, ik begrijp er geen fuck meer van. Een voorbeeld: ik vind rapper Turk dope, heb respect voor die gast en shit. Item bij State was kk hard, maar hij wordt de meest swaggerish genoemd omdat hij zegt dat hij de meest swaggerish is. Rappers zeggen tegenwoordig dat ze vinden dat ze swagger hebben, maar moeten de fans/luisteraars dat niet doen??
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een persoonlijke stijl, de manier waarop iemand loopt, praat en kleed.

bron naar urban dictionary toegevoegd :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een album / nummer van bluesmuzikant Ian Siegal,