ik wil een site waar je liedjes zonder zang kunt downloaden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is niet echt een vraag.

Antwoorden (5)

Er zijn tientallen dit soort sites op het internet, dus het is afhankelijk van de soort muziek die je zoekt. Ook met bekende download programma's en sites als Limewire en The Piratebay kan je dergerlijke muziek vinden.
De truc is gebruik maken van de zoektermen 'instrumental' en 'karaoke', dan vind je wat je moet hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de kwaliteit niet denderend hoeft te zijn, kun je wellicht volstaan met een midi-formaat... Daar is alles kosteloos op het net te vinden en je kunt er mooi een karaoke mee doen, maar de kwaliteit is niet heel erg goed...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Guitar tab pro(zoiets heet het) bied de mogelijkheid om alle nummers die ooit op gitaar zijn gespeeld af te luisteren zonder zang. Eigenlijk bedoelt voor gitaarspelers maar kan handig zijn voor jou doel, denk ik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou deze site kunnen proberen:
http://www.ez-tracks.com/karaoke.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haal karaoke dvd's bij nieuwsgroepen. Voor 1 dvd'tje is dat niet lonend, want je hebt een arsenaal aan software nodig en ook wel wat tijd om te doorgronden hoe je van usenet kunt downloaden. Moeilijk is het niet als je de instructies in de link volgt. Nogmaals, 1 dvd'tje gewoon in de winkel kopen.