Wat zijn echt fijne pennen om mee te schrijven?

Vroeger had ik wel eens een bic-pen en die schreef dan zo lekker, omdat ie lekker DIK schreef en daar hou ik wel van. Ik weet nu niet of ze die nog hebben. Het was een gewone bic-pen. Wat zijn nog meer fijne pennen om mee te schrijven? Niet te duur. Ook vulpennen die goed schrijven, waar te koop?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
14.1K

Het beste antwoord

Ga naar een goede kantoor/boekhandel of pennenspeciaalzaak. Daar kun je je wensen uitleggen en kun je pennen uitproberen die binnen jouw budget vallen.

Ik hou ook van dik schrijven. De parker heeft diverse diktes in de stiften die zij verkopen. Vraag om de dikste en probeer het uit.

Overigens hebben bijna alle duurdere merkten, diverse stiften in diverse diktes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

alle soorten pennen kun je uitproberen en kopen bij een boekhandel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Best wel prijzig voor een pen.
Maar ik vind Parker pennen heel fijn schrijven.
Deze pennen hebben een hoge kwaliteit en gaan lang mee.
Veel vullingen voor deze pennen zijn los te koop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaaa, die heerlijke BIC pennen. Die bestaan nog wel hoor.
In de betere boekhandel...Paagmann ofzo.
En Parker pennen schrijven ook lekker.
Er is een nieuw soort Parker ballpoint of balpen op de markt die net zo lekker schrijft als de BIC.
En met een passende grip voor je vingers van rubber.
Schrijft ook lekker dik.
Vulpennen...kom ik toch ook uit op de Parker.
Of Shaever, dat is ook een goed merk en schrijft lekker.
Heeft wel speciale lange vullingen die misschien wat duurder zijn dan de normale vullingen.
Dus ...op naar een goede boekhandel of wellicht V&D...
Succes en groetjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stabilo pennen schrijven wel heel erg fijn, voor trouwens rechts en linkshandigen.
Zijn ook ergonomisch ontworpen en hebben potloden en pennen

(ps heb er geen aandelen in!!!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lamy pennen,die van de link heb ik zelf,echt heerlijke pennen.
Dit is een Duits merk,dus je moet even zoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind de pilot fineliners erg lekker schrijven.
Moet je maar ff op google zoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fijnschrijvertjes die de Aldi nu en dan (voor weinig geld) verkoopt. Zodra ze ze hebben koop ik een hele zwik, want ze schrijven niet alleen heel fijn, je kunt er ook prachtig (fijntjes) mee tekenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van die reclame pennen met een rubber geribbeld stukje aan de onderkant. Die schrijven zalig. Liggen ook lekker in de hand. En nog beter... ze zijn gratis ;)