Met welk transferpapier is het mogelijker om een rood shirt met witte letters te bedrukken te bedrukken?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
strijkletters?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja letters die je op transferpapier kunt afdrukken
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
je kunt strijkletters kopen voor op je shirt, daar staat in de beschrijving welk papier je moet gebruiken.
bij sommige pakketjes ziet het papier er al bij.

Antwoorden (1)

je kan bij de action zo een speciaal blaadje halen waarop je dan in spiegelbeeld print wat je wilt en dat kan je dan op het shirt strijken