Hoe verwijder je een foto uit een fotoalbum?

Ik heb een stapel fotoalbums maar die wil ik anders gaan indelen.
Nu is mijn vraag hoe kan ik de foto's netjes verwijderen zonder ze te beschadigen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.9K

Antwoorden (2)

Ligt eraan hoe de foto's vastzitten, uit fotohoekjes kun je ze gewoon uitpakken, met fotolijm kun je ze voorzichtig lostrekken en de lijm eraf rullen, met gewone lijm wordt het moeilijker, je kunt proberen de fohn erop te zetten en zo de lijm verwarmen zodat deze zacht wordt en de foto loskomt, je kunt ook als er maar aan 1 kant foto's zitten ze netjes uitknippen, het makkelijkste is, als je de negatieven nog hebt, dan kun je ze opnieuw laten afdrukken.
Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
voorzichtig met een scherp voorwerp erachter wrikken.