Al jaren zijn de wetenschappers zeer bezorgd over een uitbraak van een dieren virus, die door mutatie ook mensen kan ziek maken. De vogelgriep was al een begin, nooit eerder werden mensen hiervan ziek, tot een paar jaar geleden Nu dan een varkensziekte, waarschijnlijk veel gevaarlijker, omdat het varken genetisch heel dicht bij de mens staat. De eerste 30 a40 mensen zijn er al aan gestorven!!Zeer verontrustend!!!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Daar is echt nog geen zinnig antwoord op te geven.
Het gaat hier om een nieuwe variant van een mens-varken-vogel-virus. Hoe dat gaat aflopen kan niemand voorspellen...
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er is wel iets over te zeggen
Het gaat helemaal niet om een nieuwe variant van een mens-varken-vogel-virus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik doe hetzelfde eigenwijze gedoe als jij. Als ik 'ja' zeg zeg jij 'nee'. Ik dacht dat we volwassen waren.
AWM
15 jaar geleden
Nee, dat laatste klopt maar voor de helft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, maar jij begint. Dat gelul over die lamp was ongelooflijk dom; 'een lamp schijnt niet als ie geen licht geeft''.: jJj bent een licht zeg!
AWM
15 jaar geleden
Het lijkt wel een chatbox hier.
Ten eerste klopt het dat een lamp die uit is niet schijnt, en ten tweede begon jij zelf met te zeggen dat joden hun excuses moeten aanbieden aan je zus.
Vandaar....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Plus 10 voor Antwoordman..
hee Genj: Grow Up!!
AWM
15 jaar geleden
Dank je, Naat!
De wereldorganisatie buigt zich hierover. Het zal, zoals meestal, waarschijnlijk wel meevallen met betrekking tot de uitbreiding van deze varkensziekte.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja, goed ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ren snel even naar de videotheek (hij is nog open) en huur Twelve Monkeys. Dat geeft je een idee.
Be afraid, be very afraid.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geweldige film! Meesterlijk acteerwerk van willis en pitt!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Moet ook toegeven dat toen ik de titel las ik ook aan die film moest denken! Series! :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je hebt ook Outbreak met Dustin Hoffman, maar die is lang niet zo goed.
Of het virus zal overleven of de mensheid...

een van de twee... Niet allebei...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik maak me best zorgen over de eventuele omvang die deze pandemie in wording kan gaan krijgen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
AWM
15 jaar geleden
Je bent niet de enige. De vraag is niet of er een pandemie komt, maar alleen wanneer. Of dit 'm nu al gaat worden, we moeten het afwachten. Er zijn nu al aanwijzingen dat Tamiflu zal helpen. Als je maar op tijd ingeënt bent, daar zit 'm de kneep.