Wat zijn de symptomen van varkensgriep?

Ik las dat de WHO bang is voor een wereldwijde varkensgriep-epidemie (griep voor mensen dus) vanuit Mexico/VS.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Varkensgriep symptomen omvat koorts, lethargie, gebrek aan eetlust en hoesten. Sommige mensen die het virus hebben opgelopen, hebben ook een lopende neus, keelpijn, misselijkheid, braken en diarree gemeld, volgens CDC.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De symptonen zijn : misselijkheid, koorts, duizeligheid , benauwdheid en pijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
AWM
15 jaar geleden
Daar heb je natuurlijk in de praktijk niets aan, want deze symptomen komen ook nog bij duizend andere oorzaken voor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, maar de symptonen zijn ook maar een eerste aanwijzing. Sorry, voor vergaande diagnostiek ben ik niet opgeleid.
uiteindelijk de dood...