Als je in de bus zit en je moet plassen hoe kan je dat dan het beste doen?

Heb binnenkort weer een lange bus reis zonder toilet en een kleine blaas.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
9.1K

Het beste antwoord

Gewoon broek open en laten lopen, tot je helemaal onder zit. Dan verontwaardigd opstaan en tegen een medereiziger schreeuwen "For gods sake man! What are you doing? You pissed all over me! Jesus christ!"
Dan zit je wel helemaal onder de urine, maar gelukkig krijgt iemand anders dan de schuld, dus je eer is in ieder geval gered, én je hoeft niet meer te plassen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Ik was in Rusland, en daar hebben ze emmers in de bus staan onder de stoelen

Ik ben nu echt heel serieus!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In de bus zonder toilet zal moeilijk gaan. Maar van tevoren niet teveel drinken kan wel helpen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uitstappen, je behoefde doen en de volgende bus pakken.

Wanneer dit niet mogelijk is dan kun je t beste niet met de bus gaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je er echt last van hebt misschien een flesje
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vragen of de buschauffeur toch even wilt stoppen of toch maar inhouden?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik was in roermond en daar hebben ze toiletten als stoelen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Net doen alsof je appelsap verkoopt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zo'n plasfles die ze in het ziekenhuis hebben. Als je een jas eroverheen gooit ziet niemand het.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Minder drinken, maar niet te weinig natuurlijk want dat is ongezond. Zorgen dat je op elk mogelijk moment gaat, ook als je dan niet moet. Geluiden van stromend water vermijden. Als je voelt komen dat je moet gewoon hard aan iets anders gaan denken, dan verdwijnt het soms. En als het echt niet anders kan, vragen voor een plaspauze.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Desnoods trek je vantevoren een luier aan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In de lokale taal leren: "Als je nu niet stopt spuit ik een bijtende vloeistof"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ergens anders aan denken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De buschauffeur zal vast wel eens stoppen. Ik geloof dat wordt aangeraden dat je iedere 2 uur ff je benen strekt als chauffeur. Ik denk ook dat je er wel een keertje uitkan om te plassen in die tijd. Ik weet niet hoelang je busrit is, maar meestal mogen de passagiers ook wel een paar keer luchten en de benen strekken, ivm trombose waarschijnlijk. Zo is het wel in vliegtuigen (daar kun je niet naar buiten maar moet je wel eens opstaan en lopen bij een lange vlucht)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
uitstappen en dan je behoefte ergens in de beurt doen maar je moet wel opassen voor de politie anders krijg je boete hahaha
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
uitstappen!