Omdat je je dan focust op het gaan slapen worden je hersenen weer wakker.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je 5 minuten voor bedtijd naar bed gaat heb je daar geen last van.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit heeft te maken met je biologische klok, en het feit of je een avond of ochtend mens bent.

Lees de bronnen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk was je daarvoor moe,maar als het bedtijd is,ben je over je slaap heen.Maar meestal als je in bed ligt,dommel je wel snel in.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je gaat nadenken over het slapen en je hersens worden weer wakker.. iets eerder in bed gaan liggen.. nog even wat lezen, of iets andesr ;-) en als het licht uit is slaap je zo
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan ben je over je slaap heen, je lichaam denkt dan dat het nog even door moet gaan en begint weer energie te tappen.