Hoe druk is het in Amsterdam op 29 april?

Op Koninginnedag is Amsterdam overvol, maar hoe is de situatie op zondag 29 april? Het gaat om de periode van ongeveer 16:00 tot 23:00.

Het idee is om met een aantal vriendinnen, waaronder één buitenlandse, met de trein naar Amsterdam te gaan. We vragen ons af of er dan de normale zondagdrukte zal zijn, of een "zondagdrukte plus" vanwege de komende Koninginnedag, of dat je ook dan al je voeten kunt optillen om door de menigte te worden meegedragen.

Als dat laatste het geval is, gaan we liever naar Utrecht.

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou voor utrecht kiezen, het wordt sowieso erg druk in a'dam en wat al gezegd is over het voetbal, als ze kampioen worden dan gaan ze wel naar de arena maar dan wordt het echt beredruk!

Het beste antwoord

Ik denk dat het erg mee zal vallen. Maar.

Het is mogelijk dat Ajax die dag kampioen wordt. Dan wordt het wel feest in de stad en krijg je veel dronken voetbalsupporters te zien.

Verder is het 's avonds Koninginnenacht. Dan wordt er - aangezien iedereen de volgende dag vrij is - ook veel gezopen.