mag ik saté verkopen op koningsdag?

Ik heb een eigen zaak (maar geen horeca/catering), maar er wordt door de winkeliersvereniging een vergunning geregeld voor alle deelnemende winkels. Mag ik dan wel of geen saté verkopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vraag dat na bij de winkeliersvereniging.
Rieneke1
9 jaar geleden
Denk het niet, de regelgeving omtrent het verkopen van eten is, terecht, streng.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Om welke plaats gaat het?
In Amsterdam mag het niet, ik vermoedt dat de regels in andere steden niet anders zullen zijn:
http://www.amsterdam.nl/veelgevraagd/?caseid=%7B98167607-6C31-46AE-AF63-D92C658FD54C%7D

Antwoorden (1)

Ligt er aan wat voor zaak jij zelf hebt. Als jij keurslager bent, dan is saté een "eigen" product, en mag je dat verkopen. Als jij een "non-food" winkel hebt, dan zal het moeilijker worden, dan zal je eerst de regeltjes goed moeten nalezen.