Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn dingen die vaak vergeten worden bij een bruiloft om te regelen?

Zoals wie de ringen aan geeft of dat soort stomme dingetjes. Wat zijn de kleine/grote vergeten dingen zodat wij niet dezelfde fout gaan maken? Heeft iemand misschien een draaiboek ofzo? ALtijd handig. Bedankt!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zorg dat je een ceremoniemeester hebt, die voor jou de boel in de gaten houdt op de dag zelf. Die moet je wel goed instrueren om er echt iets aan te hebben. ZO wilde ik geen grappig bedoelde huishoudalfabetjes en dat soort onzin. De ceremoniemeester heeft de hele avond als een pitbull rondgekeken of er iemand het waagde om een act op te voeren (ok, iets overdreven maar dat wilden we gewoon niet)

Vaak zie je dat mensen worden uitgenodigd voor de trouwerij 's middags en het eten 's avonds. Zorg dat ze in de tussenliggende tijd iets te doen hebben. Ik vind het erg vervelend om uren te moeten ronddolen in een oninterressant dorp tot 'the party begins'.

Bij het zoeken van de feestlokatie (als je een feest doet) heb ik vooral gekeken of het gezellig was. Achteraf kon de bediening het aantal gasten niet goed aan. Er was ook maar één biertap en dat schiet niet op met 100 man. Daar had ik beter op moeten letten.

Het zou handig kunnen zijn om paraplus te regelen voor je gasten als ze naar buiten moeten. Zo verschijnen ze niet zeiknat op je feest of trouwerij.

Maak er een mooie dag van!
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een activiteitje in eventuele verloren uurtjes is inderdaad een goed idee.

Andere antwoorden (1)

kijk hier eens even op :) misschien heb je er wat aan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding