Wie weet een manier om de strooppot schoon te houden?

Altijd dat geklieder met die plakstroop..zit altijd aan de randen van de pot en dus wordt ook de deksel plakkerig.. je mes drupt altijd dus wordt door de meeste gezinsleden dat mes afgestreken aan de rand van de pot.. niet fijn...
Ik heb graag stroop maar op deze manier niet meer.. wie heeft een goede tip...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Niet met het mes in de strooppot maar een lepel erin.
De lepel ronddraaien boven de pot tot er niets meer afvalt.
Dan boven het brood met het mes de stroop eraf schuiven en de lepel terug in de pot.!!!!1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Schenkstroop! blijft alles lekker schoon :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar die is er niet in appel of perensmaak..
:-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, helaas alleen Classic, Butterscotch en American Pancake
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Cogoleo,maar dat had je ook niet vermeld in de vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt... kwam dochterlief net mee aan..
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind de Classic heerlijk... maarja, ik doe t dan ook alleen op mijn pannenkoek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met karamelsmaak...die is zalig! is van Van Gilse...mmmm
mischien kan je wat folie om de rand heen vouwen ,
dat is ook wel een geklieder maar dan kan je het er zo weer afhalen.

en anders idd schenkstroop
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar die is er niet in appel of perensmaak..
:-(
Neem een eigen potje en geef de rest van het gezin een andere, dan kun je zelf lekker kieskeurig zijn en laat je de rest lekker kliederen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Giet of schep wat van de stroop in een schaaltje als het op de ontbijttafel komt of als het brood gesmeerd wordt.Dan vegen ze hun mes aan het schaaltje af en als je klaar bent, giet je de rest weer in de pot. Het schaaltje is gemakkelijker schoon te maken als de pot/deksel.
amc