Bij Vlokken voor op je brood moet je een aantal keer moet schudden voordat er wat uitkomt. Waarom maken ze de vlokken niet kleiner?

Of de opening van het pak wat groter?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik scheur em ook altijd wat groter... ik eet altijd vlokken met brood ipv brood met vlokken.... ghehehe
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het dan hagelslag heet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze maken de vlokken niet kleiner, omdat er al een variant is die hagelslag heet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeggen:
Stel het voor aan de fabrikanten.

Het beste antwoord

Als de winsten dalen dan maken ze de opening wat groter.. dan ga je namelijk weer te veel doseren en dat scheelt toch al gauw weer een pakje per zoveel tijd.

"Nieuwe verpakking" "Makkelijk hersluitbaar" etc.

Ken je bijvoorbeeld de speculaasbrokjes genaamd schuddebuikjes? Onlangs heeft de bolletje daarvan de strooiopening flink vergroot, werkelijk waardeloos. Met de oude verpakking mocht mijn zoontje zelf schudden, nu komt er bij de eerste omdraaiing gelijk een half pak tegelijk uitstromen. Super irritant dus wees blij dat je een paar keer moet schudden met je vlokjes :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op deze manier is het goed te doseren, wil je het sneller scheur je het toch een stuk verder open, doen de kinderen hier ook. Zelf heb ik niet zo graag een hele 'berg' op brood.