Is er in nederland en of omgeving utrecht een restaurand voor aleenstaande (vrijgezelen ) ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alleenstaande vrijgezellen nog wel..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat is vrij gezelen? zoiets als negatief vrij worstelen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegenwoordig noemen ze het alleengaande, vind ik ook een stuk vriendelijker klinken :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou bij ons noemen ze het nog 'gewoon' vrijgezel. Alleengaande dat klinkt wel heel formeel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vrij gezellig :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist! ;)

Het beste antwoord

Kijk hier eens: http://www.dinner4eight.nl/single-man-vrouw-dating/Vrijgezellen_restaurant.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 :)

Andere antwoorden (6)

Staat hier misschien iets tussen?
http://www.inutrechtuit.nl/uitagenda/3.html

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik bedoel deze link dus
http://www.inutrechtuit.nl/restaurants.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat, als ik een restaurant zou beginnen, dat ik dat uitsluitend voor vrijgezellen zou openstellen.

Je kunt je wellicht aansluiten bij een vereniging van vrijgezellen die af en toe een avond organiseren. Dat is meestal een kwestie van inschrijven en zo, vaak niet helemaal gratis. Maar er wordt wel wat georganiseerd.

Als je via google 'vrijgezellen club' of 'vrijgezellen vereniging' intypt, kom je van alles tegen, die keuze moet je zelf maar maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi antwoord Flipje +1
Er bestaan geen restaurants voor alleen vrijgezellen.
Een vrijgezel kan naar elk willekeurig restaurant gaan.

Specifieke alleenstaandenrestaurants bestaan er niet.
Het enige wat er hier en daar wel bestaat, zijn acties van het Leger des Heils of andere organisaties die maaltijden voor alleenstaanden organiseren.
Maar die gaan dan met z'n allen bij elkaar aan tafel zitten, dus zit je nog steeds niet alleen in een restaurant.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn volgens mij WEL vrijgezellen bars en clubs, misschien dat u daar is naar kunt kijken, of anders is daten op het internet ook een goed alternatief...OF,

U kunt zelf een berichtje (gratis) op Marktplaats plaatsen, onder de tab contacten en berichten, wordt veel gelezen! Waarin u aangeeft wat u zoekt...Of zelf kijken tussen de berichten of er een match tussen zit..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij niet. Maar wat je wel zou kunnen doen is een eetgroepje oprichten met andere alleenstaanden, en met hen regelmatig samen (uit) eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elk restaurant waar dan ook in Nedereland en waarschijnlijk overal ter wereld is voor alleenstaande vrijgezellen. Misschien met uitzondering van bepaalde Islamitische landen waar alleengaande vrouwen niet welkom zijn!