In de schaal? Nee, in ieder geval niet om later op te eten. Losgeklopt rauw ei kun je wel 3 maanden ongeveer in de vriezer bewaren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

niet zo maar in de schaal.
losgeklopt in een goed afsluitbare doos kan je ze wel invriezen.
ze blijven dan max. drie maanden goed.
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
ik denk dat we beiden hetzelfde hebben gegoogled.
toen ik begon te typen, stond er nog geen antwoord.
Ja, dat kan zeker wel:

Zie op: http://www.xquis.com/products/_nl/ei.htm

Er staat o.a.: Diepgevroren zijn rauwe eieren ongeveer een half jaar houdbaar. Het ei wordt zonder schaal in diepvrieszakjes, plastic dozen of bakjes voor ijsblokjes ingevroren.

Ik had het zelf al eens eerder gelezen, maar heb het ook nog niet uitgeprobeerd. Ga het wel een keer doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb wel eens bij een slecht functionerende koelkast gehad dat volledige eieren bevroren raakten, na het ontdooien was het ei in een soort rubberachtige massa veranderd die naar mijn bescheiden mening niet meer bruikbaar was.
Als de vraag is of het ei nog eetbaar is: nee
Als de vraag algemeen is of het kan: Ja, het eiwit en eigeel zal niet zover uitzetten dat het ei zal gaan barsten of een dergelijk iets. Ik heb dit ook zelf gedaan en heb er een mooie deuk in de kast van overgehouden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
onzin het ei zet zoveel uit dat de schaal barst .
Volgens mij wel maar om het zeker te weten ga ik het meteen uitproberen.

zou je een ook waterballon kunnen invriezen denk je ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk, je kan alles invriezen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een rauw ei invriest zal het inwendige deel van het ei zover uitzetten dat de schaal openbarst .
het kan dus wel maar het blijft niet heel