wie weet een recept voor verjaardagshapjes ?

b.v saldes op toast , kleine hapjes, snacks enz...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

- diepvriescalamares met looksaus
- olijfjes
- zwarte bloedworst in plakjes
- lookbroodjes in de oven
- kersttomaatjes + mozarella + blaadje basilicum op tandenstoker
- serrano ham in plakjes
- mini-pizzatjes
- doritos met salsa en verse guacamole
minitomaatje met klein bolletje mozarella
- boursinbolletjes (met noten) met een stukje zwarte woudham rond
- rauwe groentjes met dip
- lepelhapje met een scampi en koud currysausje
- stukjes quiche
- toastjes met gerookte zalm
- kippeboutjes
...
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (9)

wraps met roomkaas, zalm en bieslook doen t altijd goed. Mini saucijzenbroodjes ook. Dadels opensnijden, blauwaderkaas een een reepje sweet pepper erin, spek erom en dan de oven in is ook niet vies (en makkelijk). Gehaktballetjes met pindasaus, simpel maar superlekker.
gevulde eieren minikroketjes.kan ook nog.

ik krijg trek
paulus811
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lijk me wel wat bedankt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker allemaal!!!
Wraps even in de koekenpan warmen,dan smeer je de wrap in met zazikki saus ,je belegd de saus met zalmvellen beetje aangemaakte sla met dressing erop , dan rol je wrap op tot een rol.Je snijdt dunnen plakjes ,prikkertje erin en je hebt een lekker hapje.Inplaats van zalm kun je ook salami of ham gebruiken.Je kunt het koud aanbieden.De wrap wordt soepeler als je 'm even in de koekenpan legt zonder boter.
Is een heerlijk hapje bij de borrel!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hamplakken besmeren met roomkaas (naturel) rol ze op. Snijdt hem in stukken van 3. Prik er een stuk augurk aan vast.
Dit is heerlijk!!! Alle producten zijn verkrijgbaar bij de Aldi waardoor het ook nog niet te duur is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tsja, die kleine hapjes... Hoewel die heel lekker kunnen zijn, vind ik de meeste verjaardagshapjes vaak een beetje kneuterig.

Laatst hadden we echter op een verjaardag broodjes rookworst met zuurkool en mosterdsaus en dat was wat mij betreft een schot in de roos.

Als gastheer/-vrouw kun je ze lekker even klaarmaken. Ben je even weg van de verjaardagsdrukte (vind ik een voordeel). En na het ronddelen heeft iedereen meteen zijn buik vol. Kan er meer bier in en hoef je niet elk half uur naar de keuken te lopen voor de volgende ronde.

Ik weet dat het niet echt traditioneel is en meer iets voor een groep studenten, maar wilde hem er toch even ingooien :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haal velletjes voor vietnamese loempia's in huis.
Als je een grote hoeveelheid hebt gekookt van bijvoorbeeld bami, nasi, macaroni/ of andere hartige vulling ed. dan kan je dit in die velletjes vouwen en invriezen. Schijfjes komkommer met een half klein tomaatje doen het altijd goed bij de personen die aan de lijn doen. bladerdeeg met miniknakworstjes hebben ook altijd gretig aftrek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sateprikkertje met basilcum, mozarella en een tomaatje. Dadels met roomkaas zijn ook erg lekker. Stokbroodje ingevet met olijfolie en wat kruiden en dat even bakken is ook erg lekker. Miniwraps doen het ook erg goed. Ook een simpel olijfje is erg lekker voor bij een borrel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Witlofschuitjes vullen met garnalen of krabsalade
Bleekselderij met monchou kaas vullen
Wraps met appelstroop besmeren en in stukjes snijden
Buggles met kruidenkaas, lekekr dippen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel simpel, maar wel lekker
Bladerdeeg en mini-knakworstjes kopen.
Knakworstjes in bladerdeeg rollen.
Beetje ei erover.
20 min. in de over.
En je hebt je eigen kleine worstenbroodjes.
Ook een enorm sus-6 bij kinderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Flauw minnetje, van mij een plus!
Gevulde eieren, blokjes kaas met ananas en/of gember, plakjes leverworst met eventueel mosterd, plakjes salami.
Stokbrood met brie, camembert, boursin, bluefort, dana blue, eiersalade, krabsalade, tonijnsalade, kipsalade, ham/preisalade, garnalensalade, komkommersalade, selderijsalade, filet américain, kleine balletjes gehakt, saté, verschillende soorten nootjes en chips, kaassoesjes, kroketten, mini frikandellen, kipnuggets met currysaus.