Ergens in een drukke straat op een mooie zomerdag.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
stations!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Druk bezochte plekken op een openbaar terrein, maar ook op een industrie terrein kan je misschien wel goed lopen. In de binnestad altijd wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op het station, winkelcentra, benzinepomp, kantorencomplex. Gewoon op een plek waar veel mensen komen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Benzinepompen. Hier wordt veel gestopt om te tanken en te eten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedrijven terreinen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Plaatsen waar veel werknemers / scholieren pauze houden, ik denk dat je voor en na de pauzes niet veel klanten hebt alleen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In de buurt van hongerige mensen? Waar en wanneer koop jij je snelle boterham?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
tankstations, festivals, kermissen, parken... kortom alle plekken waar je meestal alleen maar bent aangewezen op vette happen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
op drukke plaatsen in de buurt van de zgn. "vette hap". Zodat hongerige mensen ook een verantwoord alternatief kunnen nemen.