Een tijd geleden (zo rond de afgelopen kerst...) heb ik siliconen-bakvormen van Nijntje gezien bij Xenos. Geen idee natuurlijk, of ze er nóg zijn....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In 1998 had Douwe Egberts Nijntje bakvormen (om koekjes te stansen) in het assortiment. Die zijn er al heel lang uit, maar je kunt eens proberen naar de consumentenservice te schrijven van Douwe Egberts:

Toegevoegd na 12 minuten:
Dit zijn dus geen vormen die je meebakt, je maakt er van die harde koekjes mee. Als ik je er blij mee kan maken kunnen we hier over praten (mits ik mijn kinderen kan omkopen en overtuigen dat ze er echt niets meer mee doen) zie afbeelding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze worden niet als origineel nijntje verkocht, anders zouden ze wel bij onderstaande winkel verkocht worden... (die hetzelfde verkoopt als de museumwinkel van het Dick Bruna huis in Utrecht)

Toegevoegd na 4 minuten:
Overigens zijn er op de onderste link nijntje koekjesvormen te koop:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn inderdaad wel koekjesvormpjes van Nijntje te krijgen, maar een bakblik (nog) niet. Vreemd, want volgens mij is het best wel handel, en niet alleen in Nederland.

Voordeel : Nijntje is niet zo een heel moeilijke vorm om een beetje na te tekenen. Ik heb meerdere Nijntje-taarten en cakes gebakken / gemaakt in mijn leven (geen digitale foto's van natuurlijk), maar wel een leuk voorbeeld voor je gevonden. Gewoon gesneden uit een paar ronde cakes, en bespoten met suikerdeeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan:

http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.com/search%3Fsourceid%3Die7%26q%3Dbakvormen+nijntje%26rls%3Dcom.microsoft%3Anl%3AIE-SearchBox%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26rlz%3D1I7ACAW&url=http%3A//huis-inrichting.marktplaats.nl/keuken-keukenbenodigdheden/248601768-bakvormen-nijntje-beer-mooi-3-stuks-bakvorm.html%3Fxref%3D1