Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt ht dat mijn twee kleinkinderen zo verschillend van eten houde n De ene lust niets de andere eet BV gebakken maaien?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
927

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij mij thuis was het vroeger precies zo en nu bij mijn eigen kinderen opnieuw. Ieder heeft zijn eigen smaak en dat je broers of zussen bent van elkaar, zegt niets over voorkeuren met eten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Omdat ze verschillend zijn, daarom eten ze ook verschillend...

Een andere reden kan ik er niet van maken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
twee kleinkinderen kunnen net zo veel van elkaar verschillen als mensen die geen familie van elkaar zijn.... en mense hebben natuurlijk veel verschillende smaken... maar gebakken maden eten? dat komt in Nederland nog niet zo vaak voor.... bijzonder...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedoel je niet meelwormen? dat is toch iets anders dan maden? dacht ik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maden zijn vliegenlarven, meelwormen zijn larven van de meeltor... alleen de meelwormen worden inderdaad gegeten als eiwitbron... niet de maden...
Gebakken maden of gebakken bananen ieder z'n meug. Maar die maden zou ik toch maar aan de vissen geven. Want een kind moet je ook leren eten. Kinderen stoppen soms alles in hun mond.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding