Hoe komt ht dat mijn twee kleinkinderen zo verschillend van eten houde n De ene lust niets de andere eet BV gebakken maaien?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij mij thuis was het vroeger precies zo en nu bij mijn eigen kinderen opnieuw. Ieder heeft zijn eigen smaak en dat je broers of zussen bent van elkaar, zegt niets over voorkeuren met eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Omdat ze verschillend zijn, daarom eten ze ook verschillend...

Een andere reden kan ik er niet van maken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
twee kleinkinderen kunnen net zo veel van elkaar verschillen als mensen die geen familie van elkaar zijn.... en mense hebben natuurlijk veel verschillende smaken... maar gebakken maden eten? dat komt in Nederland nog niet zo vaak voor.... bijzonder...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedoel je niet meelwormen? dat is toch iets anders dan maden? dacht ik...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maden zijn vliegenlarven, meelwormen zijn larven van de meeltor... alleen de meelwormen worden inderdaad gegeten als eiwitbron... niet de maden...
Gebakken maden of gebakken bananen ieder z'n meug. Maar die maden zou ik toch maar aan de vissen geven. Want een kind moet je ook leren eten. Kinderen stoppen soms alles in hun mond.