Wat zijn die harde stukje is een frika(n)del?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige dingen wil je niet weten. Gewoon een halve tube saus erover en je proeft die harde stukjes niet meer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik krijg braakneigingen hiervan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wil ik helemaal niet weten...

Het beste antwoord

stukjes kraakbeen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In een frikandel zit voornamelijk paardevlees (het magere vlees uit de voorkant van het paard). Verder bestaat de frikandel uit varkensvlees (het spek van de rug en wangen van het varken) en uit slachtafval van de kip. Het betreft dan echter alleen vlees dat aan de botjes achterblijft.
Mbt tot jouw vraag: Ik denk stukjes spek van genoemd varken....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zit separatorvlees in een frikandel, dus het zal wel bot/kraakbeen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stukjes pees.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koeienogen toch?

Toegevoegd op 07-06-2009 23:28:50
Of je eigen vullingen die loslaten, dat kan ook...