Leuke dingen voor in het weekend?

Vaak stellen we de vraag, zullen we iets leuks gaan doen? Natuurlijk is de sauna, een bioscoopje pikken, of uit eten gaan hartstikke leuk. Maar het kost allemaal geld. Wie heeft er leuke, niet dure, liefst gratig leuke dingen om te doen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

Op deze site zijn er gratis of niet te dure uitstapjes te vinden in alle regio's: http://www.gratisdagjeweg.nl/

Toegevoegd na 1 minuut:
(zie ook de kortingsbonnen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

- wandelen
- tuinieren
- spelletjes thuis [ev. 18+ spelletjes]
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pak de trein naar een stad die je nog niet kent en daar lekker doorheen wandelen. Pak de fiest en ga een rondje fietsen in de omgeving. Maak een lange strand of boswandeling en sluit af met een lekker warme chocolademelk met slagroom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-kaart, spelletjes avond met vrienden
-familie bezoek wat je al zo lang uitgesteld hebt
-etentje thuis, samen iets koken wat je anders nooit eet.
-wandelen, fietsen, skeeleren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ jij verveelt je nooit geloof ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha Cindy nee idd niet :)
Op de websites www.gratis.nl en www.gratiz.nl vind je vooral veel gratis producten, maar soms ook wel ideeën voor gratis uitjes.

Succes met vinden van een leuk uitje en veel plezier!
Antoni
14 jaar geleden
Wat wij wel eens doen:

We bellen vrienden en spreken af samen te eten. Ieder brengt dan zijn eigen maaltijd voor die avond mee. We zetten alles op tafel en iedereen kan van alles pakken.

Daarna gaan we spelletjes doen.

Koken moet je toch en zo is het veel gezelliger. Plus de verrassing van het eten.