Kunnen tropische zoetwater vissen goudvis voer eten voor een week?

5 jaar geleden
in: Dieren
1.8K
tinus1969
5 jaar geleden
wat voor tropische zoetwatervissen? Piranha's?
tinus1969
5 jaar geleden
@popeye, ik schreef het wat sarcastisch, maar de vraag was serieus bedoeld: Er zijn veel soorten zoetwatervissen met geheel eigen behoeftes qua voedsel. En piranha's zijn ook zoetwatervissen :-)

Antwoorden (1)

Veel hangt af van welke vissen het zijn.
Maar ik zou zeggen, kijk eens naar de samenstelling. Als die grotendeels hetzelfde is, dan kan het geen kwaad. Het kan wel zijn dat het niet zo goed is, maar van enkele dagen gaan ze niet meteen naar de vissenhemel.
Vissen kunnen ook wel eens een dagje zonder eten moest dat het geval zijn omdat je zonder de gebruikelijke voeder zit.
Je kan ook trouwens bepaalde groenten geven aan vissen. Sommige soorten eten wel eens wat komkommer, courgette, brocoli,...
Toegevoegd op 05 februari 2019 20:31: tekst
5 jaar geleden
nounka
5 jaar geleden
Ik sluit me aan bij wat popeye zegt. Jammer dat het zo moeilijk is voor sommigen