Dat zijn ze alleen als je er voor open staat .
Zo zal niet iedereen verslaafd raken aan het zelfde spel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je steeds meer wilt. Je wilt het level sneller halen. Je wilt meer punten in een korte tijd verdienen. Je wilt meer punten als alle andere spelers. Je hebt het niet na je zin thuis maar achter de computer wel. Dat maakt verslavend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige spellen zijn verslavend omdat ze mensen uit hun dagelijkse sleur halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent dan zo bezig met het spel en het neemt je zo in beslag dat het moeilijk is om er uit te stappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms is het ook het 'sociale aspect' in sommige spellen. Je leert er mensen in een zekere zin kennen en dat kan je het gevoel geven dat je 'verplicht' bent om terug te keren naar het spel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind maar 1 spel echt verslavend en dat komt omdat er geen eind aankomt, je blijft groeien en je kan een titel krijgen enzo, meeste mensen kicken daar toch op, je kan zijn wat je wilt in het spel, en vaak iets zijn wat je in het echte leven niet bent, je heb zelf veel fsnatasie nodig om een spel verslavend te kunnen laten zijn.
mijn verslaving is seconlife

gr