het stan-by slaapstand pictogram is verdwenen op buro blad,hoe krijg ik die terug??

Bij het fragmenteren kreeg ik de melding dat ik bestanden moest verwijderen,heb ik gedaan (de overbodige)en kan mijn pc niet meer in slaapstand zetten.
hoe lost ik dat op ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is geen standaard pictogram die je had.
Je kunt het ook doen via Start->Afsluiten en dan kiezen voor stand-by.
Maar, je kunt ook een nieuwe shortcut maken op je bureaublad als je er erg aan gehecht was.
Klik met de rchtermuisknop op je bureaublad en kies voor nieuwe snelkoppeling.
Vul daar in:
%windir%\System32\rundll32.exepowrprof.dll,SetSuspendState
(ALLEMAAL ACHTER ELKAAR TIKKEN!)
Opslaan.
Daarna met je rechtermuisknop een leuk icoontje uitkiezen.
AWM