Groeien deze wenkbrauwhaartjes nog terug, als je haartjes hebt verwijderd en na anderhalf jaar zijn ze nog niet terug?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

Nee, haren die je hebt verwijderd komen niet meer terug.
Meestal is dat ook de bedoeling.

Als je (een deel van) je wenkbrauwen hebt geepileerd dan krijg je natuurlijk nooit dezelfde haren terug.
Soms, in een gezonde huid, komt zo'n haarzakje opnieuw tot ontwikkeling en groeit er een nieuwe haar uit.

Maar als je de vorm van je werkbrauw verpest hebt,
kun je beter een andere oplossing zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze na anderhalf jaar nog niet terug zijn gegroeid zullen ze ook niet meer teruggroeien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, die komen niet meer terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Maar als het na anderhalf jaar nog niet terug is denk ik niet dat het nog gaat groeien. Probeer anders 3 keer in de week een stuk knoflook in twee te snijden en dat dan op je wenkbrauwen te smeren. Misschien dat dit werkt. ( ik moest dit namelijk doen van de schoonheidsspecialist omdat ik een aantal haartjes had geepileerd die ik niet weg moest halen. Ze waren na 2 maanden al weer terug!