Dit is een shampoo voor roos veroorzaakt door een schimmel infectie. Dit is een veel voorkomende vorm van roos. Je kunt deze shampoo verkrijgen bij de apotheek .Als je je huisarts een recept laat schrijven ,kreeg je het tot voor kort gratis . Weet niet of de ziektekosten verzekering dit momenteel nog vergoed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de apotheek kan je het halen en als je wilt kan je het ook bestellen ik stuur de link voor je er bij waar het dus mogelijk is om het te bestellen.

Succes