Kun je een epilator ook voor andere lichaamsdelen gebruiken?

Zoals intieme delen maar ook oksels, is dit verstandig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ja het is mogelijk. Maar op de intime delen is de slapper. Waardoor het uit trekken van de haar pijnlijker is.
De huid om de benen is het strakst. Oksel al wat minder, venusheuvel nog minder strak. En schaamlippen het meest los. Daarbij kan je de huid moeilijk strak trekken en groeien de haren alle richtingen op...
Ik ben niet bang voor een beetje pijn, maar ik ben niet verder dan mn venusheuvel gekomen.... Schaamlippen waren te pijnlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor. Het kan alleen wel enigszins pijnlijker zijn als een gewoon scheermesje.
Succes er mee!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar je kunt niet je huid opentrekken oid?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk het niet, dat gebeurt ook niet op je benen. Hoewel de huid op de plekken die jij noemde, wel dunner is als op je benen. Ik zou het heel voorzichtig proberen. Bij de een kam het wel en bij de ander is het weer wat gevoeliger.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik heb dit 1 keer geprobeerd, deed gigantisch zeer! Ik had maar een paar haartjes langs bikinilijn geprobeerd. En daarna groeiden ze ook nog eens in.
Ik doe het zelf in elk geval nooit meer.. Ik hou het bij trimmen met een schaartje.
Ik heb zelf wel een de oksels ge-epileerd, maar dat is enorm pijnlijk. Daarna de huid wel laten rusten, dus bijv. voor het slapen epileren. Het haar komt dan minder en dunner terug.