Waar kun je Tangle Teezer kopen?!

Ik heb veel goede verhalen gehoord over de Tangle Teezer, maar overal waar ik kijk kosten ze 20 euro of meer, dat wil ik er niet aan uitgeven..
Is de Tangle Teezer misschien ook te koop bij een drogist? zo ja, welke dan en hoe duur?

Alvast heel erg bedankt!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Bij de kappersshop.com verkopen ze deze al voor € 8.75. Heb geen idee hoeveel verzendkosten daar nog boven op komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Schijnt vooral voor meisjes met lang fijn haar te zijn, zodat het borstelen minder pijn doet.
Op de site van de VIva oordeelt men er niet onverdeeld gunstig op.