Wat doe met de loshangende touwtjes van een armband met trekkoordsluiting?

Veel leren armbanden hebben een trekkoordsluiting, wat op zich wel handig is, maar je hebt dan ook zo'n loshangend touwtje er onder aanhangen.
Wat doen jullie daarmee?
Laat je die gewoon zo los hangen? Ik vind dat er best slordig uitzien.
Afknippen kan niet want dan kan de armband niet meer aan en uit.
Hoe doen jullie dat?

Picture for question
een jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Bijvoorbeeld kraaltjes aan het uiteinde maken. Dan ziet het er eerder uit of het zo hoort.
Plaatje bij antwoord
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Kan je er niet een vlechtje van maken. word het automatisch een stuk korter. en het is netjes afgewerkt. Misschien vind je het helemaal niks, maar hoop toch dat het je helpt. groetjes Rik
om het compleet te maken zou je het derde draadje van iets anders kunnen gebruiken een kleur ofzo.
Toegevoegd op 27 september 2022 21:39: tekst
een jaar geleden