In welke winkel in kan ik een Konjac sponge kopen??

Ik kan ze wel via internet bestellen maar ik wil mijn aankoop ook weleens in een winkel doen, maar waar kan ik deze vinden??
Het liefst in Brabant of België.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Denk dat ik je moet teleurstellen, maar de meeste informatie sites, zoals bijvoorbeeld http://www.mostbeautiful.nl/tag/review/page/3/ geven aan dat het moeilijk te verkrijgen is en alleen bij online winkels.

Lijkt me wel een goed product wat ik er zo over lees.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas, sommige producten worden alleen maar online verkocht.
Dit is er één van.
Mischien dat je bij een winkel in de buurt kunt vragen of ze een dergelijk product in huis willen halen.
Maar als er weinig vraag naar is, acht ik de kans klein.