Een goeie voedende dagcreme doet wonderen.
Voor een short-time fix kun je een beetje olijfolie op wat droge plekjes smeren. Werkt echt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sesamolie is heel goed voor de huid.
Gewoon een droge plek daarmee insmeren, het 5 minuten laten intrekken, en het dan weer wegwassen. (anders ga je er naar ruiken)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
om het even op te lossen en te repareren heb je veel cremes daarvoor. Nivea is al heel goed. je kandat het beste bij een schoonheidssalon ofzo vragen. die kunnen ook meteen jouw huid zien. de ene is de andere niet. Dan kan je beginnen met veel water te drinken ( elke dag 2-3 liter vocht, water, thee, sapjes..( geen cola of andere soda's) beetje vet ( volle melk) want de meeste huidproblemen komen van binnenuit. is je huid vochtig ( flexibel) dan wordt het ook minder snel droog...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Behalve aan de buitenkant kan je ook van binnenuit zorgen voor een soepeler huid. Om te beginnen door meer puur water te drinken, en minder koffie en zwarte thee. Schrap margarine en gefrituurd eten uit jouw maaltijden, en gebruik in plaats daarvan olijfolie. Sinaasappels, citroenen, mandarijnen, kiwi's, en avocado's zijn heel goed voor je huid.
En gebruik voor de verzorging van je huid een zeep met neutrale pH-waarde.
Amadea
11 jaar geleden
Kokosolie (niet te veel)
Het beste is om een ongeraffineerde te nemen, een die dus nog een beetje naar cocos ruikt.

Olijfolie kan ook.
Na het douchen, maar voor het afdrogen insmeren, dan heel kort naspoelen en zachtjes deppend afdrogen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vitamine E huidolie van Kruidvat helpt bij mij heel goed.
Klein glazen flesje = niet duur .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vaseline is goed voor je huid en maakt het vetter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na het douchen droog ik mezelf af met een washandje en daar doe ik dan een paar druppels baby olie op. Zelf vind ik de baby olie van ah fijn want deze ruikt lekker en voelt niet vet aan. Dit iedere keer doen na het douchen en je bent zo van je droge huid af. Je zult merken dat je huid er heel mooi van gaat worden je bent gelijk een scrub aan het doen en je droogt jezelf af.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Visolie capsule,s, die kun je elke dag innemen of...
natuurlijk ...vette vis,
Het is gezond en je huid wordt echt vetter/soepeler.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt aan je huisarts een recept voor lanettezalf vragen,deze is echt heel vet en wordt vergoed door de verzekering. Als ik bv mijn benen 's avonds insmeer zijn ze 's morgens nog lekker zacht. Voordat ik deze zalf gebruikte kon ik er op smeren wat ik wilde maar ze bleven schilferig en jeukten enorm door droogte!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vaseline OF NIVEA SOS