Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn nieuwe jas met binnenvoering van nepbont geeft haartjes af. Hoe kan ik dit verhelpen?

Ik heb de jas al stofgezogen, de jas mag niet in de wasmachine of droger.. ik ben geneigd dit wel te gaan doen maar ben bang dat de jas dan stuk gaat/lelijk word... iemand de gouden tip?! Zou geweldig zijn!!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.1K
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Zo'n plak kledingroller al geprobeerd?
SingingCoyote13
3 jaar geleden
kijk uit niet in de wasmachine of droger wasmachines maken bepaalde stoffen stuk of ze zijn niet zacht meer nadien, mijn moeder had een heel zacht dekentje dat heeft ze maar een keer gewassen en het was net een laken toen het eruitkwam en is nooit meer geworden zoals daarvoor. en drogers kunnen het doen ontvlammen verkleuren verdoffen verdorren zelfs vervormen geloof ik allemaal heel slecht, staat niet voor niets op het label

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Verhelpen kan je het niet, want het ligt aan de soort nepbont die is gebruikt. Het enige wat kan helpen is een moderne wasdroger die je ook in KOUDE stand kunt laten draaien, Deze blaast dan de meeste losse haartjes uit je jas. Half uurtje is lang genoeg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding